Snooze Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 Som ni flesta vet så har jag turneringar på msn. Nu ska jag fixa en RPG sak där med. Det är meningen att man ska börja med en starter utav alla pokemon förutom legendariska och utvecklade. Sen när man vunnit 3 matcher med sin starter så utvecklas den, Sen efter ytterligare 3 vunna matcher så utvecklas den igen osv. Det beror ju på hur många gånger din starter kan utvecklas. Om man vill ha fler pokemon så måste man "köpa" dem. Det gör man genom att betala med liiiite FM tex. Pichu : 10 FM Azuril : 10 FM Treecko : 10 FM Man kan bara köpa pokemon i deras lägsta stadion. Som ex Treecko, Mudkip, Torchic m.m Man utvecklar dem på samma sätt. Matcherna går ut på samma sak. Samma hur dem får sina Moves osv. Något nytt är att man kan välja en lagledare i sitt pokemon lag, den man väljer är sin starkaste pokemon. Oftast blir det sin starter. Jag behöver medhjälpare som kan organisera detta med mig eftersom det kommer inte att börja änu, jag gör en ny tråd när det börjar. Just nu söker jag bara folk som kan hjälpa till att organisera detta eftersom det kommer bli väldigt många som vill vara med. Fler nya saker kommer nog att läggas till i sinom tid. Och hur man blir medlem kommer på den andra tråden. Hoppas ni förstår.
Snooze Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2006 Okej, är du säker eller inte ? Ledsen om jag är hård men jag behöver erfaren och beslutsam "personal" xD
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 hehe första gången... plus hur kör den som ska köra... jag vet mycket om hoen och kanto ingenting om johtro och orre
Snooze Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2006 Ouch , svårt att förklara. Adda [email protected] så visar jag dig en match
kola_king Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 Jag har varit med och dömt matcher åt Iron Pikachu i hans turnering, så jag kan nog hjälpa till. :cool:
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 jag har kört en match. men dom går ju omkring typ nu....
Snooze Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2006 Kola det vore perfekt! Okej tp men matcherna förblir som dem är :P
groudon Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Kola det vore perfekt! Okej tp men matcherna förblir som dem är :P kan hjälpa till
Snooze Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Söker också en elite four som ska stå under mästaren, i detta fall rg_fuskare
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 men jag hjälper nog inte till... har inte ork.
Rekommendera inlägg