groudon Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 men jag hjälper nog inte till... har inte ork. KAN HJÄLPA TILL OM JAG FÅR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag kan inte så mycket om RPG,men organisera är jag van vid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Kan jag inte få vara någon i Elite Four då Snooze? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 bra ide! hm... jag är inte så bra på strider men jag kan väl få köra en provmatch mot dig tomatketchup? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jag blir galen får jag va din med heljpare snälla :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jag hjälper gärna till.(om jag får) Sluta spamma <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Spamma!? är att fråga om man får hjälpa till att spamma? i såfall: sluta spamma själv!? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Får jag vara en av Elite Four? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 men får jag va din medhjelpare :( :( :( :( då får jag va en ironpichu four skoja en elite four :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Alla som vill vara med adda pokemon_turnering så snackar vi där. Alla dem som vill bli elite four får slåss om platserna :) Behöver också någon som kan sköta en hemsida. Eftersom vi måste ha någonstans att skriva vilka pokemon som är köpbara m.m samt så behöver jag 8 gymledare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Nej Snooze,vi slåss inte i detta forum. :) Vi är vänner.Kom här Jannejan så bjuder jag på en Coca Cola. *häller i gift i Coca Colan* Hehehe >=) *testar om giftet fungerar* *tummen upp* *dör* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 xD Menar i en match på msn :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg