Dellamorte Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) tjena! denna tråden blir säker låst men det är ju värt ett försök Jag har ett problem angående Daemontools...ett mkt bra program...när jag startade upp datorn i dag så kom det upp en skylt som sa att daemontools hade stött på ett problem och var tvungen att avslutas...jag testade å öppna det igen, gick inte...startade om datorn samma skylt kom upp...försökte installera om det men samma skylt kom då upp igen...det går inte ens att avinstallera om...någon som vet vad det är för fel??? :( Redigerat 1 Mars 2006 av Dellamorte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) virus tror jag för när jag satte på datan när jag hade virus så stog det rundll32 har stött på ett problem och måste avslutas och det var ett virus som hindrade mej att komma ut på internet Prata med din dataåterförsäljare. Redigerat 1 Mars 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 tjena! denna tråden blir säker låst men det är ju värt ett försök Jag har ett problem angående Daemontools...ett mkt bra program...när jag startade upp datorn i dag så kom det upp en skylt som sa att daemontools hade stött på ett problem och var tvungen att avslutas...jag testade å öppna det igen, gick inte...startade om datorn samma skylt kom upp...försökte installera om det men samma skylt kom då upp igen...det går inte ens att avinstallera om...någon som vet vad det är för fel??? :( Har hänt några gånger med Msn, men sen fixas den...Men det kan vara som sagt virus... Ursäkta att jag bår Off-Topic: Vad kan man göra med denna program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Är inge virus, men kan vara någon form av skydd. Jag har självklart ingen aning omm vad programet används till (rolleyes) men en del skivor som man "tankar" kan innehålla skydd som gör att du inte kan, eh, emulera cd-spelare. Finns dock program för att fixa det där. Men är väll olagligt att säga att antiblaxx är det bästa, kanske - kanske inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 du... jag tycker du ska FÖRSÖKA sätta på det till det funkar igen,..... manuellt... det funkade för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.