ironpichu Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jag vill ta bort den tokaiga snorlax :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag vill ta bort den tokaiga snorlax :angry: :angry: jag med den stora magen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag vill ta bort den tokaiga snorlax :angry: :angry: OM DET ÄR PÅ BLUE RED GUL KAN JAG MAN SKA KLARA POKEMON TOWER NÄR MAN RÄDDAT EN GUBBE SÅ FÅR MAN POKE FLUJT MAN MÅSTE HA SHILLP SHOOP FÖR ATT KOMMA FÖR BI ETT SPÖKE DÖDA DET SPÖKET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 i lg/fr så måste man rädda mr.fuji så får man pokeflöjten men det är pretty annoying att komma upp till han så se till att ha väldigt starka pokémon med dig :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 jag vill ta bort den tokaiga snorlax :angry: :angry: rayquaza_king är du desperat efter inlägg eller, så j*vla onödigt alltså. groudon snälla skriv inte med stora bokstäver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 det du skrev nu robert var ju ganska onödigt oxå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 (redigerat) Ironpichu: Om du sa vilket spel det är till, skulle det nog gå lättare. Redigerat 17 Mars 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Eller hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 men nödvändigt racoon. jag tror att han mena FR/LG, men jag vet inte... x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Just det! Så dum jag är! I Celadon Game Corner, finns det en Team Rocket som stirrar mot en plansch som sitter på en vägg. Möt honom, och sen öppnas en trappa. Där får du Sliph Scope. Med den kan du möta spöket som blockerar vägen, och gå upp i trappan. Där möter du några Team Rockets. Sen får du Poké Flute av Mr.Fuji. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 jag vill ta bort den tokaiga snorlax :angry: :angry: Men det var ändå roligt... LOL, "jag med den stora magen" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg