Fusion Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 vad ska man göra i klanen? om det är att gå till wildy joinar jag inte- alla som håller på att dö springer bara bort P.S. är lvl 55 nu Det är till wilderness man ska gå.Det är det största syftet till varför man har en klan. Lol, jag är lvl 69 :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 lvl,a te 70 och joina Mihker, om du e i 55, och ska lvla upp te 70 får du jobba hårt -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robin93 Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 vad ska man göra i klanen? om det är att gå till wildy joinar jag inte- alla som håller på att dö springer bara bort P.S. är lvl 55 nu Jag vill joina kontakta mej på Runescape Matte w var namnet på gubben =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 denna klanen är kanske uppe, men vi får ha en annan ledare för tillfället, kan ine lira rs lixom, men när jag kan så e jag er leader :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg