💬
Logga in
Fuska.se

komma för sent ?

55 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

när vi kommer för sent till lektionen får vi hemringning det är dåligt!!! men ibland kommer man 10 min för sent . Det är inte KUL... hur har ni det i er skola?? :x

Dom ringer aldrig hem i min skola men ja brukar komma sent därför att jag spelar pingis

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #3

vi har också ett pingis bord i vår skola

Nivå 4 · Lärling

Det händer typ inget i vår skola när man kommer fö sent

I min klass har vi en kille som nästan alltid kommer för sent. Då blir han uppskriven och får då ta igen den tiden på någon AL-tid (arbetslagstid där man fär jobba lite fritt). Men jag har aldrig hört att någon har blivit uppringd från skolan.

Nivå 4 · Lärling

När vi kommer försen får vi vänta hela tektionen i kapprummet

Nivå 3 · Lärling

Det händer inget om vi kommer för sent.

Vi får säga: "Förlåt att jag kom för sent." Sen är allt över liksom.

Nivå 4 · Lärling

Vi säger bara fröken ursäkta att jag kom försent sen är de bra

30 Jan 2004
Nivå 6 · Fuskare

Beror på. Är det bussen/fel på bilen o dyl bryr sig ingen.

Är det ens eget fel får man be om ursäkt.

Egentligen ska man använda "prickar" dvs tror de var 5 st så får man kvarsittning, men våra lärare bryr sig inte om det.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Jag brukar inte komma för sent men jag har gjort det någongång.

jag kom försent 1min...

På musiken hade vi en CP-fröken som gav oss "skolk" för att vi kom en minut sent. Men hon var ju inte CP, men dum i huvet.

Nivå 3 · Lärling

vi får sträck och får man 3 st får man hemsamtal men jag har kommit försent en 15 sek för sent de ränkades inte som försent :) :D

Nivå 5 · Fuskare

I vår skola får vi kvarsittnig om vi kommer försent! Ganska elakt tycker jag! :angry:

Nivå 4 · Lärling

vi får säga förlåt om vi kommer försent och om vi kommer för mycket försent så skäller våran fröken ut oss...på lektions tid :lol:

Nivå 1 · Novis

Vi får prickar.... om man får 3st så får man kvarsittning ;)

Nivå 4 · Lärling

det är inte så farligt på vår skola då får man bara vänta tills läraren har gått igenom det han/hon skulle sen får man komma in fast jag har aldrig kommit försent så det har inte gjort mig något

Nivå 5 · Fuskare

vi får säga förlåt om vi kommer försent och om vi kommer för mycket försent så skäller våran fröken ut oss...på lektions tid :lol:

Det gjorde vi också förr men vi tyckte sen att det var för lite så vi tyckte att vi började med kvarsittning i stället! :blink:
Nivå 5 · Fuskare

Våran lärare blir aldri arg! Han kollar bara så här typ" <_< ".

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in