💬
Logga in
Fuska.se

komma för sent ?

55 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Man får INTE komma försent i min skola. Det har vi fattat och nu kommer ingen försent längre.

Nivå 0 · Nykomling

När jag kommer försent så skiter lärarna nästan i det.. det var värre i mellanstadiet då man fick kvarsittningar, men nu när man är så stor så vågar inte lärarna kaxa upp sej längre. Hehe.

3 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

:angry: vi brukar få skäll !

Har semsta fröken Ulla - Lena :angry: :angry: :blink: :(

Nivå 0 · Nykomling

Våran skolgång är ju frivillig (gymnasiet) så dom skäller aldrig om man kommer försent.. Däremot kollar dom de sammanlagda tiderna av förseningar. Har man över 16% frånvaro så ringer dom hem och man får komma och prata med rektorn.. Om man får över 20% så ryker Studiebidraget (950:-/månad) Ganska hårt.. Fast jag hade bara 2,7% frånvaro :D

En i min klass hade 88% frånvaro och hon har pratat med rektorn "5+10+11=femtioelva" ggr :D När jag fick mi sammanlagda frånvarotid var den på 11 timmar :D men det var under hela läsåret.. så det va typ 2-3 min försent nån enstaka gång bara.. Hon som va borta 88% hade 450 timmar typ :D :blink:

då blir det smisk :P

5 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

Vi får kvarsittning på rasterna dubbel tid!! :(

Nivå 0 · Nykomling

Vi får säga: "Förlåt att jag kom för sent." Sen är allt över liksom.

Samma här. Innan brukade jag komma för sent men inte längre.
Nivå 0 · Nykomling

Våran lärare blir aldri arg! Han kollar bara så här typ" <_< ".

han blir inte arg utan han blir som du sa
Nivå 0 · Nykomling

Jag kommer nästan alltid försent till första lektionen. Det är min Skolbuss som kommer så jäkla sent. I dag var jag 20 minuter sen till första lektionen

Nivå 0 · Nykomling

Det händer ingenting När man komer för sent i vår skola

Nivå 0 · Nykomling

Vi kommer försent, kommer in och skriker lite grann och sen sätter vi oss. Kul va?

6 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

vi får vara inne på nästa rast om vi kommer försent i min klass

Nivå 0 · Nykomling

Hehe jag kommer inte försönt men några i min klass kommer försent 20min NÄSTAN jämt de kommer in VRÅLAR i typ 5min sen sitter de och pratar och vrålar lektionen ut.Det händer ingenting när de gör det grymt va?Konstiga lärare

Nivå 0 · Nykomling

I min skola om man kommer för sent får man en prick, och om man har fem pricar får man en timmes kvarsittning, ganska smart B)

8 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag kom försent varje morgon i ettan :angry:

9 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag har kommit försent en enda gång, det var när jag vägrade gå till skolan i ettan! :rolleyes:

Nivå 0 · Nykomling

hehe mina lärare har tyckt att vi e såååååå sketajobbiga så nu får vi itte kvarsittning efter tre prickar utan hemringning! hehe har fått en prick sen dem började me det typ i femman...

Nivå 0 · Nykomling

en kompis i 6:an han kom 40-70 min försent men ingenting hände :)

Nivå 0 · Nykomling

Ahh, säger att man fick mot vind i korridoren..

eller att man träffade en igelkott som hette Klas och var tvungen att räkna Klas taggar

Nivå 0 · Nykomling

Ahh, säger att man fick mot vind i korridoren..

eller att man träffade en igelkott som hette Klas och var tvungen att räkna Klas taggar

du e bara bäst!!! hehe...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in