Fusion Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) Lyckades att skicka en, men när jag skulle skicka en till så kom den upp igen...ska försöka skicka screenshot nu. EDIT! Screenshot: http://img96.imageshack.us/img96/2966/namnls3vx.jpg Redigerat 3 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 När man ska ta screenshot trycker man väl på " print screen " knappen, men det funkade inte, kopierade texten. Först tryckte jag på Affär -> Skicka Föremål ( Skriver in namn ) -> trycker på " Skicka " knappen -> Sen kommer texten nedanför upp: Som överskrift stog det Invision Power Board DataBase Error: mySQL query error: SELECT s.*,i.* FROM ibf_store_inventory i LEFT JOIN ibf_store_shopstock s ON(s.id=i.item_id) WHERE i.owner_id='33863' AND s.can_trade=1 AND i.i_id IN() mySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ')' at line 4 mySQL error code: Date: Friday 03rd of March 2006 09:53:03 AM så där står det för mig med me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Skulle gärna vilja veta varför det blir så. Jag postade screenshot...testade nyss men det funkade inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.