Fusion Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) Lyckades att skicka en, men när jag skulle skicka en till så kom den upp igen...ska försöka skicka screenshot nu. EDIT! Screenshot: http://img96.imageshack.us/img96/2966/namnls3vx.jpg Redigerat 3 Mars 2006 av Fusion Citera
Ogri Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 När man ska ta screenshot trycker man väl på " print screen " knappen, men det funkade inte, kopierade texten. Först tryckte jag på Affär -> Skicka Föremål ( Skriver in namn ) -> trycker på " Skicka " knappen -> Sen kommer texten nedanför upp: Som överskrift stog det Invision Power Board DataBase Error: mySQL query error: SELECT s.*,i.* FROM ibf_store_inventory i LEFT JOIN ibf_store_shopstock s ON(s.id=i.item_id) WHERE i.owner_id='33863' AND s.can_trade=1 AND i.i_id IN() mySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ')' at line 4 mySQL error code: Date: Friday 03rd of March 2006 09:53:03 AM så där står det för mig med me Citera
Fusion Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Skulle gärna vilja veta varför det blir så. Jag postade screenshot...testade nyss men det funkade inte.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.