TheUnnamed Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Jag önskar att min familj var död. det gör du nog inte .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Nej, troligtvis inte. skall du skaffa ett jobb, och köpa ett eget hus, mat och kläder då ? Du skulle sluta på en parkbänk utan din familj. Lifes a bitch, and then you die. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Jag önskar att min familj var död. Varför önskar du det? Jag skulle inte kunna leva utan min föräldrar (Nästan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Varför ska livet vara så eländigt för vissa och hur perfekt som helst? Finns det ens någon förklaring till detta? Mitt liv är och kommer väll alltid vara hemskt. Alla nära och kära har antingen svikit mig eller så har dom gått bort. Jag har förlorat min morfar,farmor,farfar,far,nästan min mor och idag så förlorade jag min mormor. Livet känns bara förjävligt Det är konstigt hur en bra dag bara kan förvandlas till en mardröm. Man sitter i skolan och har roligt och pratar med sina polare och rätt som det är så får man åka akut till sjukhuset och väl framme får man höra att ens mormor dog för 20 minuter sedan Det bara är så, inget man kan göra åt. Jag hade tur och lever i en bra värld, vissa har mindre tur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Xade, du som har tur, varför tar du inte och hjälper de som har mindre tur, eller åtminstone ge dem en chans att kunna förbättra sina liv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 För att Xade är en egoistisk människa med total brist på empati. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Det kan tolkas som §1.1, men jag kan fortfarande inte säga att jag inte håller med dig. Om man studerar hans inlägg här i debatt forumet, så kan man komma fram till att han vill slopa alla skatter, hastighetsbegränsningar, invandrare, homosexuella och skiter fullständigt i de som har det värre än honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Det kan det nog tolkas som det ja. Men det borde det inte, eftersom det faktiskt är sant. Fråga honom om han bryr sig det minsta om andra människor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 §1.25. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg