SwedenRockz Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 När jag ska skriva på Msn så fungerar det inte att skriva åä eller ö varför ?? Hur ska jag göra för att det ska fungera igen :huh: ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Nere i hörnet står de EN ändra den till SV!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Nere i hörnet står de EN ändra den till SV!! Har inte jag :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Det kanske bara e för Windows Xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Det fungerar nu :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Det fungerar nu :o men va bra...hoppas att du inte hadde för mycket problem när du gjorde det :) frågan besvarad :) *anmäler* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.