(=Sonic=Master=) Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jag har letat efter heracross överallt men jag har aldrig hittat han, jag har pokemon guld, jag undrar vart ni hittade eran heracross, och när asså dag eller natt!!. snälla svara på min fråga detta e jätteviktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jag har letat efter heracross överallt men jag har aldrig hittat han, jag har pokemon guld, jag undrar vart ni hittade eran heracross, och när asså dag eller natt!!. snälla svara på min fråga detta e jätteviktigt Har du attacken butt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 ja det e klart, men kan någon SVARA PÅ MIN FRÅGA, MAN FÅR JU ALDRIG HJÄLP HÄR PÅ FUSKA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Route 42, använd Headbutt på ett träd på kvällen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 tack ska försöka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 jag har den:D:D:D:D:D och tro mig,den suger apa!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 jaja jag tror dig fast det e den sista pokemon jag behöver fånga sen har jag klarat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Proffsigt. ;) I Ruby hur får man han där moste man ut väkla den från pinsir (byter man eller?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 nja man ska ha trixcykeln i safari zonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 10 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 åÅåååÅå jag hitar fortfarande inte heracross, varje gång jag skakar träden står det [nope.. nothing]. jag vill verkligen ha heracross, finns det något annat ställe en route 42 på kvällen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Den är sällsynt, fortsätt att försöka så får du den snart. Btw, Heracross är den bästa Bug-pokemonen och är den enda som lär sig Megahorn, den starkaste Bug-attacken. Den slår ut Alakazam på en attack! Respekt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 wow det kallar jag RESPEKT :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg