Chaos Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 ....lol.....vad kan man sägar...jag var så besviken...riktigt besviken....mm.... men om du vill så kan du får mina kort om man kan byta det går bara att byta och sälja om man är premium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Kan ni lista några andra kortspel över internet. det verkar kul... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 lol regno suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 ahh tucker jag med men lite små roligt om man inte gillar action Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 ahh tucker jag med men lite små roligt om man inte gillar action Regno är ju det ultimata action-spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 har du testad yu-gi.oh online då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Fick aldrig igång kort spelet de blev failed to log in :P och warriors testar ja imorrn och resten också förresten förutom yu-gi.oh eftersom man måste ha cd förde tror ja och de kostar också har ja för mej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) Nej, jag har inte provat det, för jag gillar inte Yu-Gi.Oh Redigerat 23 April 2006 av Chaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Visst, det är inget tangent-spel där du går omkring, men det är ett kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 yu-gi-oh behövs igen cd du kan hämtar från deras hemsida testar 10 ronder gratis och du chaos det är kul ,det är inte som tv animatioenen spelet äger men kostar efter 10ronder så jag slutade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 hmm, kan vara värt att rova ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 men prova då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.