Hoppa till innehåll

Regno


Chaos

Rekommendera inlägg

vadå fett för att få nya kort måste man betala!

 

är detta en bonus till dig som min andra länk om warrior?

men min länk ge bonus till andra ger din det?

 

Ja.... Min länk ger ett extra sällsynt kort när du skapar ett account, helt gratis

 

Du behöver inte betala något för att spela, eller för att få nya kort, varje 10min-60min kommer det "freerolls" på kort och andra spelare kan donera "tokens" (spel valutan) till dig.

 

Dessutom så är det populärt, även bland de bästa att spela med sådana kort som man börjar med, för de ger mer "poäng" i matcher

(om man har lägre "deckstrength")

 

Så de flesta spelar med lika bra kort som du får börja med. Därför finns det egentligen inget behov av att betala så länge du inte vill utveckla din deck eller göra flera decks, men det går utmärkt att spela gratis.

 

Fast "premium" (betalande)medlemmar

(som du kan bli om någon donerar tokens eller om du köper tokens)

kan få RP (spelpoäng) och sånt så det blir ofta dubbelt så kul!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag fattar inte hur man skapar en deck kan bara använda 3varelse kort och retsen spel trots att jag har 8varelse !

 

Du skall gå in på "Edit my decks" där du tar bort ditt nuvarande "deck" sedan skapar du ett nytt "deck" där du kan stoppa in alla kort du vill (minst 30st) och magi kort kräver att ditt deck har mana och vanliga kort som läggs ut på spel planen ger mana.

 

Med det decket ska du kunna spela, hoppas att det funkar.

 

Du kan alltså bara använda 3 kort för att resten av de 8 du har var inlåsta i början-decket som jag råder dig att ta bort och skapa ett nytt som du lägger i de kort du själv behagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

tackar det funkar men ge mig en kort beskrivning om hur man spelar!

 

 

Du kan ju alltid kolla "Tutorial" men annars så kan jag försöka beskriva:

 

 

Du har ett deck som du spelar med där har du vanliga spelkort och magikort, spelkorten har en siffra på var sida, du eller motståndaren börjar (random) att lägga ut ett kort, det finns stenar på planen ibland som fyller ut så ibland kan man gömma sina kort så att en högt nummer pekar mot en ruta där motståndaren kan lägga sitt kort, så om du lägger ett kort med 0 på alla sidor utom en sida som har 1 så lägger du då kortet så att nollorna pekar mot en fyllnings-sten och motståndaren kan då bara försöka "ta" din femma om han har ett kort som har 6 på en sida, så högre nummer mot lägre nummer tar över motståndarens kort, på korten i din hand kan du vända sido-numren på dina kort, det finns en pil på själva kortet där du ändrar, ett "i" kan finnas på kortet också där står det om kortet är gott eller ont, eller neutralt för visa magier utplånar goda respektive onda eller neutrala kort. Och vissa spelkort har +1 mot t.ex goda så har kortet 1 på alla sina sidor så blir det så 2 på alla sidor om du attackerar goda med det kortet, när det är din tur, får man lägga hur många magikort du vill, men när du sedan lägger ett spelkort blir det motståndarens tur. På din hand kan du ha mellan 3-8 kort, den som skapar matchen bestämmer själv.

 

Tips: akta så att du inte lägger dina kort så att motståndaren kan ta två kort på sin tur, men försök dock att göra ett läge så du kan ta två av hans kort.

 

 

Se bilder på Tutorial och läs absolut om du förstår engelska, det är mycket lättare än min beskrivning ;)

 

 

Och så kan du prova dig fram genom att spela mot andra, beskrivning av hur man spelar finns faktiskt som ett alternativ under chat knappen i ett game

Redigerat av Chaos
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

körde en match gäller ju om att sättar de rätt och får poäng jag trodde man skulle har soldater flyttar de till motståndarens områder går till attack döda den starkaste motståndaren förlora sitt försvar döda resten använd magi utplåna husen o.s.v men det var inte något sånt alls!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

körde en match gäller ju om att sättar de rätt och får poäng jag trodde man skulle har soldater flyttar de till motståndarens områder går till attack döda den starkaste motståndaren förlora sitt försvar döda resten använd magi utplåna husen o.s.v men det var inte något sånt alls!

 

 

Hehehe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...