Paper Mario Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Finns det nått bra sätt att få upp dom snabbare i level. Jag lämnade in min claxfossil och fick en pokemon på lv 20. Men min har runt 36nu så jag orkar inte hålla på och träna den i 100timmar... Så jag satte in den på dagiset. Hur lång tid tar det för dom att gå upp i dagiset? Kan dom utvecklas där? Kan man göra så dom går upp i lv. snabbare i dagiset? Tack på förhand / : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag är inte helt säker på hur fort det går, men de utvecklas aldrig på dagiset. Men om du dock lämnar in en pokémon och den under vistelse tiden når den level som den utvecklas på, så är det bara att träna upp den en level till själv, så utvecklas den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jag kan ett fusk läg två olika pokemon sen gå till lilla lerfallet vid sandstormen ladda och lägg nåt t.ex lite tejp under natten så har du 100 men jag tränar de ärligt jag har snart 8 i 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 det är tråkigt sätt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Finns det nått bra sätt att få upp dom snabbare i level. Jag lämnade in min claxfossil och fick en pokemon på lv 20. Men min har runt 36nu så jag orkar inte hålla på och träna den i 100timmar... Så jag satte in den på dagiset. Hur lång tid tar det för dom att gå upp i dagiset? Kan dom utvecklas där? Kan man göra så dom går upp i lv. snabbare i dagiset? Tack på förhand / : ) Den utvecklas i Lv 40. Bara 4 Lv kvar. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg