Formula1 Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 På worms 4 mayhem behöver jag hjälp jag är upp uppdrag 16 man ska göra nånting jag har dödat två alla har 400 i iv när man har dödat en så kommer det bara en ny gubbe jag fattar inte hur man gör snälla hjälp Detta uppdrag är jag på HJÄLP.bmp Citera
Ryow3n Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Om du kollar noga på banan så ser du att det är pricktavlor på marken. Du ska slå dom "onda" på dom så dom kommer in i fängelset. Gör så med alla så klarar du uppdraget. Lycka till Citera
Formula1 Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Om du kollar noga på banan så ser du att det är pricktavlor på marken. Du ska slå dom "onda" på dom så dom kommer in i fängelset. Gör så med alla så klarar du uppdraget. Lycka till ok tack men hur får jag in dom i pricktavlorna med slag träd som man har Citera
Ryow3n Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Baseballbat använde jag har jag för mig Citera
Formula1 Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) nu har jag fastnat på bana 22 jag fattar inte hu r man gör det kan nån hjälpa mej med det för jag lägger upp min savefil men gör en backup på eran save fil den heter SaveGame.xom gör en backup på den save filen så kan nihjälpa mej på den. för det skulle vara riktigt tacksamnt om ni kunnede hjälpa mej. 1.gå in i eran worms 4 mayhem map sen står det en map som heter data. 2.gå in i mappen som heter data. 3.gör en backup av filen som heter SaveGame.xom 4.lägg in min save fil där. 5.det laget jag anänder heter Germany heter teamet som jag kör och det är den som jag är å bana 22 adda mej på msn om ni vill ha save filen det går ej att lägga upp den min msn är [email protected] Redigerat 4 Mars 2006 av Formula1 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.