Rallypacker Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Dom här renderna har jag klippt ut alldeles själv. Hoppas ni gillar dom! Download link: http://rapidshare.de/files/14590664/Rallyp...enders.zip.html //Rallypacker Citera
Nyllet Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Väldigt bra renders! Ska använda några direkt Citera
miniman Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 skit bra men om du hade tat bort den briken som är på alla där det står render av rallypacker så hade den varit dubbelt så bättre Citera
Nyllet Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 skit bra men om du hade tat bort den briken som är på alla där det står render av rallypacker så hade den varit dubbelt så bättre Varför skulle han ta bort dem? Då vet ju ingen att det är han som har gjort dem Citera
Zimens Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 precis som Nyllet sa. @ rallypacker - en preview vore bra Citera
miniman Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 jag kan ge dig en prewiwe eller vad det hetter ETTAN HÄR Tvåan HÄR Citera
Kevve Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 skit bra men om du hade tat bort den briken som är på alla där det står render av rallypacker så hade den varit dubbelt så bättre om det inte hade varit det hade vem som helst kunnat ta det ju... Citera
CeZ Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Skrivet 12 Mars 2006 (redigerat) Dom var bra men jag Gillade dom inte :/ Redigerat 12 Mars 2006 av Cooliz Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.