Rallypacker Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Dom här renderna har jag klippt ut alldeles själv. Hoppas ni gillar dom! Download link: http://rapidshare.de/files/14590664/Rallyp...enders.zip.html //Rallypacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Väldigt bra renders! Ska använda några direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Bra renders Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 skit bra men om du hade tat bort den briken som är på alla där det står render av rallypacker så hade den varit dubbelt så bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 skit bra men om du hade tat bort den briken som är på alla där det står render av rallypacker så hade den varit dubbelt så bättre Varför skulle han ta bort dem? Då vet ju ingen att det är han som har gjort dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 precis som Nyllet sa. @ rallypacker - en preview vore bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 jag kan ge dig en prewiwe eller vad det hetter ETTAN HÄR Tvåan HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 tack miman :) laddar ner nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 skit bra men om du hade tat bort den briken som är på alla där det står render av rallypacker så hade den varit dubbelt så bättre om det inte hade varit det hade vem som helst kunnat ta det ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 jo jag kom och tänka på det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 ganska stor fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 (redigerat) Dom var bra men jag Gillade dom inte :/ Redigerat 12 Mars 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.