Tilda Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Hej! jag undrar hur lång tid tar det efter att man har gift sig tills man får ett barn??
Gäst Miglot af eraon Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 Hej! jag undrar hur lång tid tar det efter att man har gift sig tills man får ett barn?? Jag behöver också hjälp med liknande hur gifter man sig (Vad behöver man ge dem eller liknande). Svar på frågan: Man ska ge tjejen en sak varje dag tills hon säger att hon mår illa, då ska du ta henne till doktorn och han säger att hon är gravid.
zeyona Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 Hur man går till väga berår på vilken tjej du har valt. Iallafall ska tjejen ha ett mörk rött hjärta och man ska ge henne en blue fether (tror det heter något sådant). Säger hon nej, får man prova att ge henne alla hennes favorit saker. Jag behövde inte ge min "tjej" saker varje dag. Efter vi hade varit gifta i en månad sa hon att hon mådde dålig (och så vidare). Fast det är ju bra att ge henne saker varje dag :D Har ni några mer frågor om spelet fråga gärna mig, är "expert" inom området.. typ...Hehe :lol:
Rekommendera inlägg