Gäst Walker Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 hur kan jag lösa detta problem!? varje gång jag startar datorn så kommer det fram 2 sånna rutor... stänger jag ner dom kommer dom upp efter ett tag!!! var sitter felet!? sen vill mitt f-secure inte funkar heller!!! pga en av dom! Rutorna EDIT: CT heter mitt användarkonto på datorn.. namnlös.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Vem vet det kan vara ett virus. Eller fel på datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 jag undrar just vad det är och HUR jag ska få bort dom så mitt fsecure funkar + att jag inte vill bli irriterad VARJE gång jag sätter på våran dator...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Så var det för mej också ett tag det kom upp två rutor en där det stog att jag hade virus och en annan ruta som jag inte kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 har du f-secure pc protecion plus isåfall gå in på den lilla f-secure ikonen i det högra nedre hörnet och titta om datorn är skyddad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.