ironpichu Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 har ni drömt om pokemon det har jag jag drömde att jag var ash och alla pokemon kom som zombis :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: svara snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Lustigt, det finns nämligen en Flash-film som handlar just om det, pokémon som blir zombies. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 kanske sett den... Iron Pichu du är 8 år va??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jag är 8 år är det sant att det har hänt i en film jag har inte sät den :huh: :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 ok men det är inte helt omöjligt endå... att du drömt det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 ok men det är inte helt omöjligt endå... att du drömt det... Bara en film ^_____^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 ja men han kan ha drömt ... utan att sett filmen. Han har nog fantiserat ihop det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 ja men han kan ha drömt ... utan att sett filmen. Han har nog fantiserat ihop det. Sånt händer ^________^(Överdrev lite då ^_^ ;P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag drömde att jag hade en rukario och en jirachi och jirachi rymde och rukario bara slog mig :( jag lovar :) inte för att jag hatar dem eller något sånt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 konstigt nu drömde jag att jag gav min groudon godis och han och upp det men bajsa det på mitt huvud! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 konstigt nu drömde jag att jag gav min groudon godis och han och upp det men bajsa det på mitt huvud! :( stackars dej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Skojsen dröm Pichu. Har du funderat på att gå i terapi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg