Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ingen särskilt trevlig dröm Jannejan.. Jusst det! Kom nyss på en till dröm, jag drömde att ja var Pikachu (igen) sedan fångade Team Rocket mig i ett nät sen la mig i en glas burk. Sedan gjorde dom olika pokémon av mig  :blink:

Jag vet. Det var en mardröm.
  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Jag drömde att jag var Luigi i Super Mario Bros och hoppade på alla,sen kom Bowser och rev mig så jag nästan hållde på och dö,sen kom en Pikachu med mantel och hade en stor köttar kniv och hackade skiten ur Bowser.Sen så tog Pikachu mig i ryggen och flög iväg med mig.Har såna konstiga drömmar ibland. =/

Skrivet

För två år sedan drömde jag att jag var en tränare som skulle möta en annan tränare i en match. När han valde sin pokemon och jag skulle välja min så hittade jag inte min pokeball =/

Skrivet

vad alla här drömmer roliga drömmar x) ni måste ha vild fantasi ^_^

själv drömmer jag aldrig nåt om pokemon :( det e synd :P

men jag drömmer nästan aldrig nåt, jag måste vara lite onormal :P

Skrivet

jag drömde att jag vakna som en vanlig dag men när jag tittade på spegeln var jag en pikachu!men min komois skulle slå mig för jag sa nogåt dumt på msn!men när han slog mig blev jag arg och använde thunder kombinerad med hyper beam!han skulle nästan dö och jag gjorde recover åt honom men han utvecklades till en konstig pokemon som heter miniman!jag anfallde honom men han var som ett spöke!men i sista sekunden sa jag:STICK DU STYGGA SPÖKE FÖR DU FINNS INTE!och han sa ok jag sticker det var konstigt tyckte jag!men så dödade jag honom med thunder! :P men sedan vaknde jag och var glad eftersom jag hade dödat min dröm!hehe! :P

Skrivet

Hehe, den där spökrepliken kommer från en Alfons Åberg film va? Jag har alltid öppet vädringsfönstret för att inte svettas om nätterna så då sover jag djupare och kommer aldrig ihåg vad jag drömt.

• Skapa ny...