rawand Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 haha inte för att jag menar något taskigt men det var lite kul :D
flygon Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 jag drömde att jag skulle gå på toa, och då kom en abra och trollade toan till en plasma-Tv! sjukt!
ironpichu Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) RAWAND ROLIG DRÖM! :P :P OCH FLYGON Redigerat 4 Mars 2006 av ironpichu
Meganium17 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Hehe jag drömde en gång att jag blev en Pikachu och gjorde blixt attacker överallt. Men sen så kom Team Rocket och fånga mig sen vakna jag :blink:
Overraild Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 En gång drömde jag att jag gick i en labyrint. Sen träffade jag en Umbreon och en Espeon, som mördade mig.
Meganium17 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Ingen särskilt trevlig dröm Jannejan.. Jusst det! Kom nyss på en till dröm, jag drömde att ja var Pikachu (igen) sedan fångade Team Rocket mig i ett nät sen la mig i en glas burk. Sedan gjorde dom olika pokémon av mig :blink:
rawand Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 roliga drömar när meganium 17 sa blikst så kom jag ihåg att jag drömde en gång att det kom stora fåglar till min skola de skulle äta os men jag han smita de döda mina kompisar så jag blev så arg så arg att det kom blikst ifrån mig sen jick jag ut på naten och möte min gamle ven han spelade fotboll jag sa det är natt värför är du inte red sen sa han men värför är du inte red jag sa för att jag kan tjutta blikst han sa jag kan ckså ska vi duelera jag svara ja sen van jag med en zap- canon senm nesta da så sjöt jag bliks på alla fåglarna som stog på min skola och åt upp folk sen sjöt jag blikst på de och dem blev döda. Sen vakna jag och jag börja nästan att grina för att jag inte kunde skuta blikst lengre. :) :(
Meganium17 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Det var en ovanlig dröm... Verkligen :blink:
flygon Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 inatt drömde jag att Magumarasi kom för att dricka te med min lillebror!
kola_king Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 roliga drömar när meganium 17 sa blikst så kom jag ihåg att jag drömde en gång att det kom stora fåglar till min skola de skulle äta os men jag han smita de döda mina kompisar så jag blev så arg så arg att det kom blikst ifrån mig sen jick jag ut på naten och möte min gamle ven han spelade fotboll jag sa det är natt värför är du inte red sen sa han men värför är du inte red jag sa för att jag kan tjutta blikst han sa jag kan ckså ska vi duelera jag svara ja sen van jag med en zap- canon senm nesta da så sjöt jag bliks på alla fåglarna som stog på min skola och åt upp folk sen sjöt jag blikst på de och dem blev döda. Sen vakna jag och jag börja nästan att grina för att jag inte kunde skuta blikst lengre. :) :( Ett tips: Använd punkter, komma och bindelsestreck när du skriver att nån säger något. Det blir mycket lättare att förstå vad du skriver då. Förövrigt, för er som är nyfikna på den där pokémon zombie filmen så kan ni kolla här: http://www.newgrounds.com/portal/view/391 Tryck på "Play this game". PS. Om ni kan engelska så är det ett plus DS. Den är också rätt så blodig, varning till känsliga.
ironpichu Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2006 roliga drömar när meganium 17 sa blikst så kom jag ihåg att jag drömde en gång att det kom stora fåglar till min skola de skulle äta os men jag han smita de döda mina kompisar så jag blev så arg så arg att det kom blikst ifrån mig sen jick jag ut på naten och möte min gamle ven han spelade fotboll jag sa det är natt värför är du inte red sen sa han men värför är du inte red jag sa för att jag kan tjutta blikst han sa jag kan ckså ska vi duelera jag svara ja sen van jag med en zap- canon senm nesta da så sjöt jag bliks på alla fåglarna som stog på min skola och åt upp folk sen sjöt jag blikst på de och dem blev döda. Sen vakna jag och jag börja nästan att grina för att jag inte kunde skuta blikst lengre. :) :( jag såg filmen jätte roligggggggg
Rekommendera inlägg