PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Har ni bredband eller vanligt modem..??? Själv har jag bredband Comhem hehe :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Ovanlig fråga. ADSL Anslutning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Bredband. på 100mbit :cool: Redigerat 4 Mars 2006 av gurreb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. White Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 bredband glocalnet :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Ovanlig fråga. ADSL Anslutning. Jaa jag e lite ovanlig hehe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Bredband. på 100mbit :cool: är du säker på att det inte är nätvärksanslutningen??? var bor du annars <_< finns inte så många som har 100Mbit det är mest företag, skolor och liknande som har det... sj har jag BBB 8Mbit vilket räker långt...men vrf ska man ha högre hast. eftersom man inte får ladda ner lagligt...då tappar ju meningen med att ha ett snabbt bredband all sin funktio...man skaffar ju snabbt bredband bara för att ladda ner inte för att snabbare komma in på en webbsida...eller någon som inte har 3 sek att vänta på att en sida öppnas??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Bredband. på 100mbit :cool: Jag hade, när jag bodde i England. Riktigt snabb anslutning till Nätverket, och sidor bara ploppa upp. Man tyvärr så blir datorn segare efter varje fil man laddar ner, så vi var tvungna att installera om datorn, sen blev Bredbandet ovanligt, och var fortfarande lika segt, som när vi hade en full hårdisk. Vet inte vad felet var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 bredbandsbolaget Adsl 8mbit/s här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Snabbmakaroner? Jag ville ju ha bredband!!! Comhem reklamen för er som inte visste. Sitter på en 0,5 lina här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Ovanlig fråga. ADSL Anslutning. Men varför tog du inte med ADSL? Det är inte släkt med något utav Modem och Bredband, eftersom ADSL är baserat på telefon-uppkoppling. PS , tycker du gör onödiga trådar nu förtiden, Santa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Telia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Ovanlig fråga. ADSL Anslutning. JaJaJa jag gör mina egna knäppa trådar.Men jag e glad att jag kan göra trådar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg