bladefinor Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Hej! Vet ni om man kan möta Lugia på Pokemon Sapphire? Om man kan det...Var möter man honom? (J*vligt tacksam för svar)
bladefinor Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Men skit också! Jag har bara Playstation 2 och vill inte köpa GameCube :( Finns det inte någon annat sätt att få den?
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 Skriv i pokemon forumet och sp kan du kolla på serebii.net för där står det hur man får han ( det går att hitta han )
LiQuiDe Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 man kan väl byta från pokemon silver...? :huh:
einfrein Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 För att få Lugia på Sapphire/Ruby: Fånga Lugia på FireRed, och byt till ditt sapphire. För att fånga på Lugia på FireRed: Du ska gå till 8th island tror jag att det var, eller något sån't... Där kan du fånga Ho-Oh och Lugia, dem är i level 70. Lugia är längst nere, och Ho-Oh längst uppe. Tack för mig, är detta svar okej?
Armiada Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 Nej man kan ej byta Lugia på pokemon silver för spelet är för gammalt för Sapphire. Man måste ha Lugia i firered / Leafgreen sen byta den till gameboyet elr Pokemon XD- Gale of darkness men då måste man göra först shadow lugia normal igen :P
Staejjkarn Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Skrivet 19 Mars 2006 (redigerat) För att få Lugia på Sapphire/Ruby: Fånga Lugia på FireRed, och byt till ditt sapphire. För att fånga på Lugia på FireRed: Du ska gå till 8th island tror jag att det var, eller något sån't... Där kan du fånga Ho-Oh och Lugia, dem är i level 70. Lugia är längst nere, och Ho-Oh längst uppe. ps.hämtat Så ska man göra men man behöver en biljett för att komma till den ön båda är i lv 70 så ha bra pkmn med dig :cool: Redigerat 19 Mars 2006 av earthman x
LiQuiDe Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Skrivet 20 Mars 2006 är det inte bara att skicka in till CN...? :blink:
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Skrivet 20 Mars 2006 Eller att fixa en Action Replay och fuska till sig Lugia?Jo....
Rekommendera inlägg