💬
Logga in
Fuska.se

Berömmelse Film

36 svar · startad

Ja, men dom kanske är bättre, men nu bratar jag om den första.

8 Mar 2006
Karamellkungen

Saga om Ringen filmerna är jättebra gjorda, vackra inspelningsplatser och bra skådespeleri. Jag är helt övertygad om att det kommer bli några klassiker i framtiden som alla känner till.

Dawn of Dead är en väldigt bra skräckfilm men en övertygad handling som verkar någorlunda trovärdigt. Den är läskig men ändå inte överdriven.

Världarnas Krig var rätt kass tkr jag men den var rätt bra gjord...

9 Mar 2006

själv tycker jag nog den senaste King Kong...Kass handling...

Bambi

King Kong är ett perfekt bevis på en sådan film, likaså the war of the worlds.

Själv tycker jag King Kong är en bra film. Men det kan ju bero på att redan innan jag hade sett den så hade jag intalat mig själv att den skulle vara riktigt bra, eftersom det var Pj som regisserade den.

Världarnas krig... Den var inte alls bra såg inte ens färdigt den så tråkig som den var. Men bra effekter och så var det ju.

Själv så tycker jag att nyinspelningen av King Kong var väldigt bra och den kan ju inte vara dåligare än originalet fast den gjordes ju 1936 eller något.

Bambi
↗ till inlägget

Själv så tycker jag att nyinspelningen av King Kong var väldigt bra och den kan ju inte vara dåligare än originalet fast den gjordes ju 1936 eller något.

Den gamla är mycket bättre än den nya :).

Sämre heter det, föresten.

↗ till inlägget

Jag visste inte att förresten stavdes med ett r.

10 Mar 2006
Bambi
↗ till inlägget

Ett simpelt stavfel, ditt var dock ett ganska grovt grammatikfel.

:medieval:

↗ till inlägget

Jag skämtadee bara men du är ju allvarlig.

Bambi
↗ till inlägget

Notera ' :medieval: ' och tänk igen.

edit: fel med smileyn

Senast ändrad:

11 Mar 2006

hitta nemo här med

13 Mar 2006
Moderator Moderator

Day after tomorrow är bra gjort, men jag ogillar den ändå.

Hur kan någon säga att Sagan om ringen inte är bra. Det är ju det bästa som gjorts efter King Kong.

↗ till inlägget

Day after tomorrow är bra gjort, men jag ogillar den ändå.

Hur kan någon säga att Sagan om ringen inte är bra. Det är ju det bästa som gjorts efter King Kong.

Day after tomorrow, FY! Hatar den på alla sätt.

Sagan om ringen är bland det bästa jag har sett.

3 Apr 2006

Skräckfilmen The Locals är väldigt dålig med handlingen och skådespelarna men det är en ganska bra specialeffekter och omgivning. För er som inte har sett den så är det en film från Nya Zeeland.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in