💬
Logga in
Fuska.se

Tänker Du Oroa Dig För Fågel Influensan?

30 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Det finns en sådan tråd men det är ingen omröstning.

Nivå 6 · Fuskare
Nej, jag tänker inte oroa mig för Fågel Influensan

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

hahahaha varför skulle jag? Jag tänker inte oroa mig ett skit!!!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Om den smittar människa till människa

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag oroar mig inte ett dugg om det för det är inte så stor chans att det kommer hit ändå.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag oroar mig inte ett dugg om det för det är inte så stor chans att det kommer hit ändå.

du vet att den redan är här va? :( är inte orolig bara om den smittar människa till människa :( :( :(

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nej, såklart jag inte är rädd för den. Så vidare inte hela trakten blir smittad från människa till människa. Jag är till och med mer rädd för galna kosjukan...

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Nej jag är inte otroligt, inte det minsta faktiskt. Jag äter mycket kyckling och kött och jag oroar mig fortvarande inte för att bli smittad. När pappa köper kyckling och kött gör han det från stora svenska företag som Svensk Kronfågel. De stora företagen vågar inte importera utländskt kött, om det skulle komma ut skulle det bli ett j*vla liv. Jag tror inte det har varit säkrare att kött än det är nu. =)

Nivå 7 · Fuskare

Ja lite...

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

NT RLY.

5 Mar 2006

Ne. Men galna kosjukan ja!

Verkligen inte. Bara för att fågelinfluensan kommer hit ska jag fira med en kyckling.

Vad finns det att oroa sig för?

Sjuka hönor lägger inte ägg och det finns inga mikroorganismer i genomstekt kyckling!

Nivå 5 · Fuskare

Inte så mycket nu, men om det muterar och börjar smitta människor emellan så blir jag nog lite oroad.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nej jag är inte rädd.

Neee! :evil: :evil:

är väl inte stor risk och bli drabbad :lol:

Men om det står att mer en 1000 människor blivigt drabbade då skulle jag oroa mej(i sverige)...

Nej, absolut inte.

Det är bara överdrivet!

jag skiter i vilket blir man sjuk så blir man så det så

7 Mar 2006
Nivå 7 · Fuskare

LOL

vem bryr sig om fågelinfluensan??!

Nivå 5 · Fuskare

De som blir smittade, och bönderna ;)

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.