hack3r Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 :unsure: jag undrar om någon har någon clan i typ mario kart :unsure: jag har det iallafall :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Självklart! Eller ja har inte startat den ännu men det är b.la SMKDS Crew clanen ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 ok :cool: själv heter min mario kart clan {mf} säg till om ni vill gå med snälla gå med i den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Det beror på faktiskt. Har du bra tider? För jag kanske joinarom du har bra tider det ända kravet. Säg tiderna på: Figure 8 Circuit Yoshi Falls RETRO Sky Garden RETRO Yoshi Circuit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babian Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 hur joinar man? Joina mej plz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 vet inte men vad har du för tider babian? jag kan inte mina tider orkar inte gå ditt nu men har typ ganska bra tider Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Men du shadow of darkness!!Jag vill joina din clan, här är mina tider: Figure 8 Circuit: 1:31:593 Yoshi Falls: 57:324 Sky Garden: 1:43:541 Yoshi Circuit: 1:48:368 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Mer info om min klan finns på www.mariokartds.info.se Där kan man skapa klaner som småning om :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg