Gäst YoTo Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Har ni sett Halloween filmerna? Vilken tycker ni är bäst? Jag tycker nog 5:an och Resurection eller vad den heter. Men 4:an är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag har sett några Halloween-filmer, kommer inte ihåg alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jag har ju sätt alla*stolt* 5an tyckte jag var bra men på ett engelsk forum jag brukar vara på så säger dom att den filmen suger.synd nog tycker jag om den filmen nummer 5. 5an och första är mina favos i halloween serien.6an är den sämmsta för då blir micheal myers nån killei en kult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
third_antichrist_89 Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag har sett alla utom 6:an (äger dom även).... 6:an kom ju aldrig till sverige... Dom är väldigt bra tycker ja...... :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 (redigerat) 6:an är väl The Curse of Michael Myers? För den har jag itte sett. Men 4:an är bra och 5:an men den där med Michael när hon hugger av huvudet, det skulle varit den sista, men eftersom det var poppis så gjorde de en till. Då vart det så att hon högg av på en ambulansförare. Han gick fritt sen i skogen. Sen så dödar han henne i den senaste vilket heter Resurrection och in Resurection. Michael AEGER! Kolla http://halloweenmovies.com ! Kommer snart TbaX ska ba hem. Redigerat 11 Februari 2004 av YoTo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 gillar 5.an :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.