M4ri3 Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Heeeeiiisan... Jag har nårra frågor till fifa street 2. först hur gör man för att spela en en mot en duell? och vilka knappar ska man trycka för att stå på bollen och göra den där dom drar ut benen med bollen...:) tack på förhand :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
golden Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Heeeeiiisan... Jag har nårra frågor till fifa street 2. först hur gör man för att spela en en mot en duell? och vilka knappar ska man trycka för att stå på bollen och göra den där dom drar ut benen med bollen...:) tack på förhand :rolleyes: man använder pill tagenterna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Om du kollar här så är detta PS 2 forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) Ja hur man tar en mot en duell dom menar på spelet när man driblar bort den andra som jag har fatade :( .Hur man står på bollen så är det pil upp och håll in L1 tror jag.När du vinner matcher så står det hur man gör ett och annat grej som typ står på bollen ska åter-komma när jag spelar det nästa gång. Redigerat 12 Juli 2006 av anthonE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 tryck l1 upp okej B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg