Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Nu är det så att efter små tips av petey piranha har jag bestämt mig för att köpa två spel. Mario kart double dash!! och mario golf: Toadstool tour. MKDD har jag redan spelat så det behöver jag ingen hjälp med. Men toadstool tour har jag bara läst recensioner där det har fått höga betyg. Det jag vill veta nu är om någon har en video av detta spel och har spelat det själva. Om ni har det, länka video och betygsätt spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Niontendo brukar skriva recentioner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Niontendo brukar skriva recentioner. Jag skrev att jag har läst recensioner och att jag inte letade efter det, utan efter en video med spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 ok... men nintendo brukar ha filmer... ...på nintendo.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 På Nintendo.se? Gamespot.com finns det några filmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 ja det finns film om nästan alla spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 video.google.com finns det många filmer.... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Kanske finns nåt på Nintendo.com Fråga annars där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Gametrailers.com eller nåt sånt finns det också på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg