Shadowbeing Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Ja, man kan få en Paper Mario trofe. Jo, och det är den man får när man slår 400 eller 450 meter i Home-run Contest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 ja okej... :) men har nån en bild på den där diskus trofen...? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Nej, men det finns 290 trofeer i Pal version och 293 på Japansk version. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 hur sätter man på japanska versonen? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 kan någon snäll säga hur man får på home-run-contest multiman meele och training? ok då har jag nog fått alla utan på träning ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 hur sätter man på japanska versonen? :blink: Du måste ha ett Japanskt SSBM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 amerikanskt och europeiskt är olika va??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Ja, det är dom ;) Fast dom kanske inte är PAL, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 tråkigt att det ska vara skillnad på japanska,amerikanska och europeioska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Mmm, Japanska har också större palttform i HRC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Va FUSK!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Vilken var den senaste trofe´n ni fick? Min var "chef".,,,, Vi kanske borde hjälpa varandra... Ni har säkert någon som inte jag har, och jag har någon som inte ni har... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg