DarkBlack_Angel Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Min släkt beyder väldigt mycket för mig, eftersom vi är en tradionell stolt släkt. På min pappas sida , har jag min farfar som jag brukar ofta hälsa på i Amerika, sen har jag farmor som är jättesnäll och hennes bakverk betyder mycket för mig. På min mammas sida, är alla advokater, och mamma är den enda juristen. Dom är väldigt seriösa men jag och Morfar brukar gå och kolla på riktigt heta matcher på Camp Nou i Barcelona. (Fotboll) Min pappa betyder väldigt mycket, eftersom han är så osträng, men hans fisar kan vara överväldiga ibland. :bah: Han är riktigt duktig på att vara artig , och han är snabb i simning. Min farbror är jättesnäll, en spolad dansk boxnings stjärna. Mina 2 fastrar är jättesnälla,och dom har ärvt förmågan av Farmor att laga god mat och goda bakerverk. Min mamma är oerhört sträng men har den humor som dom flesta mammor inte har, så hon uppfostrar mig på ett strängt och roligt sätt. Hennes matlagning är god . Sen har jag min lillasyster som är super snäll, vi bråkar inte och vi tycker om samma saker. Men ibland brukar hon ta mina bärbara konsoler och gömma dom, men då är det bara för mig att ta hennes Nintendo DS och hennes "Brats" och gömma undan dom. :meddum: Jag har en väldigt ung släkt. Min mamma är 32, och min pappa är 37. Min farfar är yngst på 2 generationer, han är 59. om jag skulle beskriva mig själv som person är jag bortskämt,trevlig och väluppfostrad. Redigerat 5 Mars 2006 av DarkBlack_Angel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Släkten på min pappas sida står våran familj väldigt nära... Specillet min Faster å Farbror som har stöttat oss väldigt mycket efter att min pappa omkom i en bilolycka... SLäkten på min mammas sida är inte så stor... memma har bara en syster soim bor nära här men mormor och morfar bor undefär 15-20 mil härifrån men resten av mammas släkt bor typ i norra Värmland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Pappa är en bra pappa i grund och botten, han är omtänksam och är generös. Jag är det enda barnet i familjen och det har sina fördelar, jag får bland annat mycket veckopoäng och jag har en egen dator, teve etc. Han tjatar inte på mig att jag ska göra det och det allt för mycket om det inte behövs. Alla är inte perfekta men han är en helt okey pappa. Jo jag står väldigt nära min släkt. På min pappas sida har jag en farfar som vi ofta besöker. Han bor i trappen bredvid så att det är naturligt att vi besöker honom ofta. Han är snäll och man får alltid något att dricka om man är törstig på sommaren och behöver en läsk. Han serverar nästan alltid kyckling när vi besöker honom på helgen, men jag klagar inte, älskar kyckling. Han är omtänksam och jag står han nära. Sedan har jag en faster och hennes kille också på min pappas sida som vi brukar träffa relativt ofta. Jag och pappa firar bland annat jul med de hos min farfar. Sedan träffas vi ju så klart när någon fyller år. De är båda jättesnälla och pratglada. De är trevliga människor helt enkelt. Sedan så har jag min farmor och hennes kille på min pappas sida som har byggt ett eget hus och bor några mil ifrån min stad ute på ”landet”. Jag brukar besöka dem ibland, bland annat när de fyller år. Farmor är en jättesnäll farmor och innan när hon arbetade i en klädaffär brukade vi alltid få en massa kläder. Farmor är så bra farmor som man kan tänka sig. Hennes kille är med snäll och pratglad och en trevlig person. Vi står kanske inte varandra så jättenära. Sedan till sist så har jag min gammelmormor som är 90 år gammal. Hennes kille (min gammelmorfar) dog dessvärre för några månader sedan och han blev 91 år gammal. Hon är så snäll hon kan bli och vi brukar träffas då och då. De bor inte i staden utan i utkanten och därför träffas vi bara på juldagen och sådana dagar. På min mammas sida betyder inte så många släktingar mycket för mig för att många är döda och vissa träffar man aldrig. Men min mamma är en så bra mamma man kan tänka sig. Hon är omtänksam och bryr sig verkligen om en. Detsamma är det med mormor, men hon brukar också ge bort lite godis och andra småsaker. Det var nog allt i det stora hela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Släkten är jättebra, kort å gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Min släkt betyder skit mycke för mej..!!! Min mormor gav mej 100 bara sådär när jag skulle u på stan med min kusse en gång.. :) Och Gammla Farmor ge oss typ en femma var när vi kör hem henne frånnåt kalas nån gång :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Släkten är jättebra, kort å gott håller med! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 min släkt är snäll. Man kan spåra den ända tillbaka till 1300-talet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Vad händer före 1300 talet då, Guggo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag fullständigt älskar min släkt. Finns ingen bättre. Är halft släkt med Linda Bengtzing faktiskt. *Skryt* Nej men jag älskar alla. Min morsas släktingar har jag ännu inte träffat alla. Det finns nog ett par 100 kvar att träffa nog. Men en del jag ogillar är min farsas bröder. Anledningen berättar jag inte men jag tycker inte alls om dem. Riktigt dumma i huvudet båda två. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag fullständigt älskar min släkt. Finns ingen bättre. Är halft släkt med Linda Bengtzing faktiskt. *Skryt* Nej men jag älskar alla. Min morsas släktingar har jag ännu inte träffat alla. Det finns nog ett par 100 kvar att träffa nog. Men en del jag ogillar är min farsas bröder. Anledningen berättar jag inte men jag tycker inte alls om dem. Riktigt dumma i huvudet båda två. ;) Kunde du berätta anledningen? Jag var helt fast när jag läste ditt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 :D min släkt är mej nära men jag orkar inte skriva mer det här räcker :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Släktet är viktig för många perssoner och det är den även för mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.