end_of_the_line Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag har hållit på med sista uppdraget i många veckor men lyckas aldig. Har kommit så långt att man ska jaga brandbilen. Men ska man skjuta ner brandbilen eller alla poliser som jagar mej?? Min bil sprängs bara :( Hjälp mej!! tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) försök att skjuta punka på bilarna Redigerat 9 Mars 2006 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Ändra kameran så att du ser i förstapersonsvy det blir lättare att fånga sweet med bilen, du tar också kurvorna lättare. Ta många genvägar också, studera väl vilka väger brandbilen tar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
end_of_the_line Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 mmm visst. bilen sprängs med det fusket. Svara bara på vad man ska skjuta på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Följ bara efter bilen, vad är det som är så svårt? Kör snabbt...ifall du inte har klarat den på en vecka, då borde du typ veta vilka vägar brandbilen tar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 *Du kan inte skjuta ifrån bilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
end_of_the_line Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Aah, ni fattar inte! EFTER det att jag har fångat Sweet så är det Sweet som kör bilen och JAG ska skjuta. Men hur ska jag skjuta?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 aa, okej det är ju bara å skjuta med vanliga musknappen ? Dör du om du inte skjuter ? efter ett tag när bilen åkt tillräckligt långt och du har skjutit lite så är du klar med uppdraget. Men dör du om du inte skjuter tillbaks ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
end_of_the_line Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Ja asså jag har ju tusentals bilar och motorcyklar som skjuter på min bil samtidigt. VAd jag undrar är om jag ska försvara mig mot dom och skita i brandbilen eller bara satsa på brandbilen. isåfall sprängs min bil tillslut av alla som skjuter på mig :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Vadå satsa på brandbilen ? Sweet kör väl automatiskt efter bilen. Satsa på å skjut ner alla bilar å motrcyklar ist, då klarar du uppdraget till slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Testa och kolla vilken taktik som fungerar bäst. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
end_of_the_line Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Okej, tack då vet jag. Så jobbigt att behöva testa när uppdraget i helhet typ tar en halvtimma :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg