Gäst Mujo Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 NesseN har avgått som moderator. DET ÄR nånting att skryta med.. ja menar vad är coolast. Att gå på nobelmiddan eller att dissa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ja, då ska jag väl skryta lite jag också.. själv spelar man i världens bästa band, gripen impact.. och sen så ska vi spela förband till sven ingvars i sommar, 4700 personer.. lite heavy... och sen några andra mindre ställen har även varit delägare i sveriges snabbaste epa.. det är grejer och sen även varit med och byggt 2001 sveriges snyggaste epa... fyfan va het man är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 NesseN har avgått som moderator. DET ÄR nånting att skryta med.. ja menar vad är coolast. Att gå på nobelmiddan eller att dissa den? Dissa den! apoca: Gripen Impact <3. Hur går det för er nu för tiden? In på irc någon gång och langa lite låtar vettja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 jag rankas som den smartaste i min klass. det är drygt.... är det svårare när man är 17???f*n jag räknas som hjälplärare av dom i min klass det är därför det är drygt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Gillar inte allas att skryta, kanske bara några gånger. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Min kompis kusin har registrerings nummret "747" på sin bil. Är man en kentare så förstår man värdet i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Har nog haft världshistoriens största finne på näsan, typ 1.5 cm bred och 0.8 cm hög. De ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Min kompis kusin har registrerings nummret "747" på sin bil. Är man en kentare så förstår man värdet i det. Haha, jo. Många kentfans skulle betala bra för den bilen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Hm... skryt. Jag är bra i mycket, men inte bäst i så mycket. Kanske att jag har bland sveriges snabbaste och snyggaste mopeder :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Hm... skryt. Jag är bra i mycket, men inte bäst i så mycket. Kanske att jag har bland sveriges snabbaste och snyggaste mopeder :P Palla vara 18 år och glida runt på moppe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Inte ofta man hör NesseN positiv i dessa dagar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Inte ofta man hör NesseN positiv i dessa dagar :P Jag vill få det att vara sällsynt så att jag får uppmärksamhet när jag väl är positiv :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.