123spill Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Mitt Medal of Honor Allied assult är hellt sjukt de går inte att avinstalera längre och bilden blev liten asså spelrutan, så man såg bakrundsbilden och ikonerna och de så jag tänkte ändra de så gick jag in på options sen på video eller va de nu står sen så tänkte jag ändra skärmupplösning så provade jag lite sen så blev de för stort sjuk så jag kan inte se all text och de så snälla hjälp mig!!! Redigerat 5 Mars 2006 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Byt skärm upplösnig igen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 ja försökte men jag lyckades sen men ett problem kvarstår högst upp så är den blåa randen kvar alltså så körs de inte riktigt som helskärmsprogram hur får man bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 står det "fullscreen" i options så kryssa i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 ok tack jag ska prova.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 alltså, sånt där är ju himla svårt att komma på...(eller inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.