Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Hej! jag behöver ett lån på runescape... 20% ränta! jag behöver låna 500k ... när jag lämmnar tillbaka dom så får ni 600k... det blir om 1-2 veckor (räknat från lånedagen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 hur kan man lita på att få tillbaka dom?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 assååå.... jag är ingen scammer.... jag lovar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 du måste ju ge nånting i pant för jag menar du får pengarna sen kanske du aldrig mer loggar in så om du har habbo typ så kan du ge habbo saker till han/hon du lånar ut till så länge sen när du har lämmnat tillbaka 600k så får du tillbaka dina habbo grejer....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 du kan ju anmäla mig till fuskas.se admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Han bryr sig inte, detta gör man på eget risk...plus, detta har inget med Fuska.se att göra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 men snälla... kan inte någon säga till han??? ÄR JAG EN SCAMMER??? NEJ!!! Jag scammar inte... jag kämpar hårt för min pengar!!! + att han tjänar 100k på det... fast på lite längre tid än normalt... ca 1vecka sen är 600k dina... jag ska bara fixa 500k upp till 1.1mille .... sen får du 600k... eller 650k... om jag har en bra dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Han har rätt de där om att de inte har me fuska.se att göra men som jag sa förut du måste ge nått i pant.För jag menar man har ingen aning om vem du e du kanske sitter på andra sidan jordklotet inte f*n kan man veta .... Redigerat 5 Mars 2006 av 123spill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 men gissa... jag sitter i sverige... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag kan låna om du ger mig alla dina fm i pant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 ok ska fixas... hit med din hotmail!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Hehe,jag fattar nog att du bor i sverige men jag tog bara som exempel..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg