Sharzor Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Kan någon göra en liten guide hur man gör för att bli member via KONTO?? kan betala lite rs cash för ett svar som funkar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 inte svår bara följ guiden men du måste nog låta dina föräldra hjälpa dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Oj vad svårt Klicka på start a new membership i menyn! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 ja men mina föräldrar suger på engelska och ja själv fattar inte dom svårare orden ja kommer lixom till listan där man ska välja va man ska betala me i paypal men vet inte vart ja ska trycka.. mihker: ja tror ja har listat ut de -.-. problemet låg i vart ja ska trycka för att lyckas starta membership me konto... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aligon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 speedez:"kan betala lite rs cash för ett svar som funkar..." ojojoj vad du bryter mot reglerna, real world item trading.. du betalar rs cash för en tjänst irl (in real life) altså bryter du mot lagen och kan bli bannad, dock är jag inte en sådan som rapporterar bara säger till.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 vfan om ja kan få svar på en fråga om rs så e väll ja shyst och ger lite rs cash och den regeln e om ja säljer en grej tex en cykel i verkligheten inte om de e ett tack så det gäller inte den regeln... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Fråga en pappa. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 8 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag sa att både mamma och pappa sög på engelska... e de ingen som kan säga hur man ska göra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 hörrududu! ska'ru inte betala nått åt mejj...?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 9 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Nej de tror ja inte för det du skrev borde en femåring räkna ut... dessutom var de inte frågan.... Jag betalar 10k rs cash till den som ger ett fungerande svar på hur man ska göra för att betala via konto!! annsrs ger jag 2000 fm för ett svar som funkar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Jag blev member igår... När du spelar; klicka på <uppgrade to members> sen loggar du in sen fyller du i frågorna sen kommer det hur länge du vill vara member och ditt creditnummer det var det, 10k plz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Isåfall borde dina föräldrar skämmas,engelska e skitviktigt!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg