ironpichu Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 kan ni säga er bästa pokemon jag tycker om pichu har en i lv.36 fick den idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 min favo pokemon ä nog ninjask :D han ä så j*vla snabb:D men har dåligt i nästan allt annat så jag ev tränar han:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Mew lv 100 x) Ninjask är sjukt snabb men har dålig defence =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Swampert och Flygon. Båda i lv 50 ! Ska klara 7:nde gymmet men tränar en pokémon jusst nu. (Emerald) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Armiada Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Min sceptile och Rayquaza >xD dem är bäst <3 men såklart klarar hela elite four med dem xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Min sceptile och Rayquaza >xD dem är bäst <3 men såklart klarar hela elite four med dem xD groudon och rayquaza rayquaza i lv84 groudon lv72 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 groundon lvl 80 rayquaza lvl 76 sceptile lvl 86 :rambo: tror att det är dom lvl jag har iaf, nånstans runt där iaf :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Min starkaste är faktiskt Spark när jag tänker efter ( Pikachu ) Den är skumt stark. Starkare än min mew i sp att, speed, att. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) Min är Sceptile i Lv 79. Redigerat 7 Mars 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 hyfsat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg