kingkong Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 hjälp hur ska man göra för att klara monsterbanan? :ph34r: :visslar: :medieval: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 ehh monster bana är du lite konsig i huve eller??!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 varenda bana är det monster/aliens på :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 7år.. därför kan han nog inte specificera sig så bra.. men jag tror han menar typ 3 banan eller vad de e.. vars de e typ en spindel.. jag orkar inte sitta babbla upp hela banan var behöver du hjälp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 om du vill ha hjälp ska du ju säga vilken bana det är... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 jag har klara hela spelet 3gånger säj bara vilken bana och vart det är så låvar jag att hjälpa dej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 JAg med, :P finns många Halo experter här... -------- svårt o klara spelet då .:P har varvar det minst typ 8 ggr sen orkar man inte mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cxw Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 JAg med, :P finns många Halo experter här... -------- svårt o klara spelet då .:P har varvar det minst typ 8 ggr sen orkar man inte mer ... omen för guds skulle jag skulle tro att han menar gravemind!!! ... och gravemind e fett lätt även på legendary!!! omfg lol ... jag kan det mesta så fråga mej om du vill veta något och när du möter en brute se till att ha en covenat carbin!! och sjut i skallen!!! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg