Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Slog på mitt sapphire och tänkte spela lite på det. brukar annars spela emerald. Aja så gick jag runt i gräset en stund. Sen så attackerade en konstig pokemon =/ Det var något runt den och så va det ett stort frågetecken i mitten :S Antagligen missingo " Missing number" Har fler mött han ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Nej, vad mysko trodde han bara fanns på röd och blå och gul men det kanske blev nåt fel inte vet jag :wacko: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Har alltid vetat att man kunde möta han på sapphire men att det var väldigt ovanligt :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Nej, vad mysko trodde han bara fanns på röd och blå och gul men det kanske blev nåt fel inte vet jag :wacko: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 jo, det e nog ganska ovanligt jag har aldrig hört det förut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Haha okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag har bara sett bilder på det. Men har aldrig mött den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Bilder? Vart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag kommer inte ihåg men det var från Firered och Leaf green. Precis som du sa (rund med ett ? i mitten) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Haha okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 I vilken stad? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg