Hoppa till innehåll

Nån Mer Än Mig Som Mött Missingo På Sapphire? O.o


Rekommendera inlägg

  • Svar 84
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Tomatketchup

Ni två värkar inte ha en jäkla anning om MissingNo,han finns på både Red o Blue.Han är den kändaste buggen i Pokemon historien,han kunde spränga hela Hall of Fame så att man t.ex kunde ha en Mew där eller en Team Rocket snubbe.Det har skrivits berättelser om honom också.Själv har jag bara använt honom som en boss på mina Super Brian Bros berättelser.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men asså jag visste att han fanns på röd och blå men man kunde ju prata med nån snubbe sen kunde man simma i vattnet utanför cinnibar island och möta honom sen kunde man möta typ staryu i lvl 227 oxå

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Difeez

Ni två värkar inte ha en jäkla anning om MissingNo,han finns på både Red o Blue.Han är den kändaste buggen i Pokemon historien,han kunde spränga hela Hall of Fame så att man t.ex kunde ha en Mew där eller en Team Rocket snubbe.Det har skrivits berättelser om honom också.Själv har jag bara använt honom som en boss på mina Super Brian Bros berättelser.

 

Tomatketchup bevara hemlighet? 0035 jag vara... Aja låter skumt :S men varför sätter nintendo in ett virus i spelen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...