Snooze Skrivet 11 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 11 Mars 2006 Håller med JJ, BTT . Om någon annan möter honom så var snäll och skriv här x)
flygon Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Skrivet 12 Mars 2006 jag mötte honom nyss på emerald! han dök upp när jag gick in på dagiset! jag slog honom och då var landon(min gubbe) s huvud likadant som Mays! när jag starta om var allt som vanligt, men när jag går till mysteri gift grejen på marten stog 1vfros och några japanska tecken! jag tog bort dom så nu är allt som vanligt...
Gtakillen Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Skrivet 12 Mars 2006 den där missingo är konstig! :( tänk om han slukar pokemon! :( buuuuu!då skulle jag hostat på hans huvud och han fick sj virus! :P
flygon Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Skrivet 13 Mars 2006 mötte honom på gold, och han pajja mitt spel... tur att jag har crystal också... :(
LiQuiDe Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Skrivet 13 Mars 2006 min kompis fånga han alla pokemon blev cpiga sen slängde han honom men dt blev inte bättre...X) han ser bara fyrkanter nu!...X)
Rekommendera inlägg