lizem Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 haha konstigt den måste sett skum ut X) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Här hitta jag en bild ! Såg den ut sådär ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Så såg den ut ja. Jag mötte den vid route 101 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 coolt spänande var möte du han misingo är väldit stark vilken level va han i :cool: :cool: :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Han var väldigt svag. Han hade ingen LV det var ett frågetecken där =/ Vågade inte fånga honom utan sprang därifrån.. Den kan messa upp spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 synd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 mm men jag tror det var smart gjort av snooze som sagt så kan det messa upp spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Yep. Man kan få missingo via "bad egg" också btw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag visste inte att man kunde möta MissingNO på R/S. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Det måste alla MissingNo experter veta såsom jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 haha :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg