LiQuiDe Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 jag visste inte...O.o men undra om man kan göra ett fusk med han som på röd o blå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 kanske det kakashi, ingen aning faktiskt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Ni två värkar inte ha en jäkla anning om MissingNo,han finns på både Red o Blue.Han är den kändaste buggen i Pokemon historien,han kunde spränga hela Hall of Fame så att man t.ex kunde ha en Mew där eller en Team Rocket snubbe.Det har skrivits berättelser om honom också.Själv har jag bara använt honom som en boss på mina Super Brian Bros berättelser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 men asså jag visste att han fanns på röd och blå men man kunde ju prata med nån snubbe sen kunde man simma i vattnet utanför cinnibar island och möta honom sen kunde man möta typ staryu i lvl 227 oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Okej,såg ut att du hade skrivit att du inte visste det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Difeez Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Ni två värkar inte ha en jäkla anning om MissingNo,han finns på både Red o Blue.Han är den kändaste buggen i Pokemon historien,han kunde spränga hela Hall of Fame så att man t.ex kunde ha en Mew där eller en Team Rocket snubbe.Det har skrivits berättelser om honom också.Själv har jag bara använt honom som en boss på mina Super Brian Bros berättelser. Tomatketchup bevara hemlighet? 0035 jag vara... Aja låter skumt :S men varför sätter nintendo in ett virus i spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 det fanns väll ett pokemon på röd blå och den var typ odödlig eller något sånt men gameboyet brukade lagga upp sig när man linkade :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 haha LOL ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 8 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Ja det var väl nått sånt .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 mm kanske har faktiskt inte hört talas om det men ok kanske e så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 tryck HÄR för att hitta mer information om missingno.! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 8 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 tackar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg