💬
Logga in
Fuska.se

Poängen?

18 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Efter uppdateringen har en hel del saker hänt, vad har hänt med poängen? Känner mej så ovan nu... :(

Precis! Vill ha tebax poängen och förra fuska.se.

Nivå 6 · Fuskare

Titta i fuska.se forumet istället. Där finns en likadan tråd.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #4

Jag är ganska förbannad om jag får vara ärlig, för jag har arbetetat med att skriva upp 1200 poäng och sen vips är dem borta!! Ska dem hålla på så här tror jag f*n att jag hoppar av från forumet... :angry:

Nivå 6 · Fuskare

Det är onödigt för Admin kan flytta över dem hit.

Han gjorde det åt mig...

Nivå 11 · Veteranfuskare

Bara att Pm:a admin på gamla forumet så får man tillbaka dom. Jag fick det iaf.

Nivå 1 · Novis

du har ju minus? men vart har alla försvunnit? jag blir ju lessen.. :P

Jag kände på mig att mina föräldrar hatade mig. Mina badleksaker var en radio och en brödrost!

jag hade 600 nu har jad 3:(

Jag hade 927 eller nåt sånt kanske 923 men PM:a han på förra nu hoppas jag att hag får tillbaka.

Nivå 5 · Fuskare

Jag undrar varför man inte kan skriva PM i det här stället i stället för här är det ju mer chans att Admin svarar! :unsure:

Skicka ett pm till admin på http://www.fuska.se/forum

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Jag är ganska förbannad om jag får vara ärlig, för jag har arbetetat med att skriva upp 1200 poäng och sen vips är dem borta!! Ska dem hålla på så här tror jag f*n att jag hoppar av från forumet... :angry:

Jag med jag hade 920 poäng dom är borta jag har fA^n längtad att få så myket poäng som dom andra hade och för ett jobbit arbete så byte ni sida och min920 poäng är BORTAAAAAA :( :angry: :( :angry:

VI VILL HA POÄNGEN TILL BAKA

Nivå 4 · Lärling

Jag har en fråga och varför har vissa minus poäng som typ att de kan ha -219 poäng varför har de det?

Nivå 5 · Fuskare

Tror att de har något med att de försökte sno poäng och misslyckades.

JAG SKREV DET HÄR INNAN MEN INGEN BRYR SIG:

VILL NI HA TILLBAKA POÄNGEN!!!!

GÅ IN PÅ HTTP://WWW.FUSKE.SE/FORUM OCH SKICKA ETT PM TILL ADMIN!! OCH SÄG ATT NI VILL HA TILLBAKA POÄNGEN!! :angry:

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

0013 har minus för att han försökte sno poäng av admin.

1 Feb 2004
Nivå 2 · Novis

mina poäng försvann också!!

men vem är det som har dom nu??

Din "förra" användare. PM:a Admin på gamla forumet så får du poängen + dina varningar. Länk: Http://fuska.se/forum .

2 Feb 2004
Nivå 5 · Fuskare

Det har jag gjort! :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in