Gäst TheCow Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Är det bra??? värt pengarna??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Ja det tycker JAG men det beroror på om du gillar rollspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Ja det tycker JAG men det beroror på om du gillar rollspel Klart rollspel äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 om du gtycker att rollspel äger...så e wow det självklara valet..=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 wow äger jag tycker du ska skaffa det tro mig det e inte 2 månader det e typ 2½! man får massa extra dagar ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Difeez Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Mjo, nog är det värt pengarna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 måste man betala i månaden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) måste man betala i månaden? Ja det måste du,, om du använder gamercards så betalar du ca 125 kr/mån och med kreditkort betalar du ca 100 kr/mån. Redigerat 7 Mars 2006 av Nintendo Power Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 nope ett gamecard kostar 249 kr och med kredit kostar det typ 120-140 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Difeez Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) nope ett gamecard kostar 249 kr och med kredit kostar det typ 120-140 Nintendo Power är närmare, 90-120kr i månaden är det. Beror helt enkelt på hur mkt euron ligger på det kan kosta 1000 någon månad men det är inte troligt. Jag har aldrig betalat mer än 120 med kredit och spelat i ett år. EDIT:Slarviga stavfel. Redigerat 8 Mars 2006 av Difeez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Kan vara lite segt med Roll/spel om man inte har bra Engelska. Annars tycker jag att det ruinar alla konkurrenter i RPG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Difeez Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) Kan vara lite segt med Roll/spel om man inte har bra Engelska. Annars tycker jag att det ruinar alla konkurrenter i RPG. Mjo, men min bror som är 11 år spelar det. Han är ganska bra på engelska men han tjatar om hjälp hela tiden. (Med questar) Men annars så går d nog ganska bra, ska nog inte vara något problem om man är över 12 år. Jag har hört att det finns 7 åringar som spelar WoW vilket låter konstigt. Som sagt det kan vara svårt med MMORPGs om man inte behärskar språket. Redigerat 8 Mars 2006 av Difeez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg