eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Han kanske inte har USB till den, Då kan han inte he upp bilden te datan, Och då måste ha rota fram webbisen :P Jag ska ta nyare med digitalkameran snart.. Juste det glömde jag bort... rota fram den! =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 vila lite på golvet hahah xD lan i hlegen då blir det nya bilder men ska nog inte dricka ska baa röka på xD Är det bara jag, eller ser du full ut på alla bilder? :o Asså, det var inte dumt menat, liksom... Äh, glöm det! :P Vad sugen jag blev på att lägga upp en bild på mig... Nah, jag besparar er den smärtan. ;) nehe det menar du inte :o? klart det ser så ut jag är ju astankad xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 vila lite på golvet hahah xD lan i hlegen då blir det nya bilder men ska nog inte dricka ska baa röka på xD Är det bara jag, eller ser du full ut på alla bilder? :o Asså, det var inte dumt menat, liksom... Äh, glöm det! :P ja det ligger nåt i det du säger där... =pplus att du är väll bara 17 år och får ju inte dricka öl.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Han kanske fick den enstaka gången för att han fyller snart? O.O Nu e det dags att jag planerar bilden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Han kanske fick den enstaka gången för att han fyller snart? O.O Nu e det dags att jag planerar bilden.. men han har ju knäppt en massa kort! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Ja, För han e den största alkisen på Fuska.se =D Kan inte folk lägga upp bilder nu? O.O Lägger upp ny imorrn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 hittar inte min mobil.. annars så kanske jag hade lagt upp en till.. =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Har du ingen digital kamera då? :( Jag som ville se en till bild på dej innan jag hostar min :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Har du ingen digital kamera då? :( Jag som ville se en till bild på dej innan jag hostar min :P no.. men jag la upp nån för nån vecka sen kolla lite bakåt i tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Jag har sett den, Men nu ska jag inte lägga in nåt i denna tråd föränn jag har bilden! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 keylogger tycker att han är rå cool när han skryter om hur mkt han dricker å festar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg