Animal Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 keylogger tycker att han är rå cool när han skryter om hur mkt han dricker å festar :PLåter inte som att han skryter bara för att han pratar om vad han gjorde när dom tog kortet -.- Typ, jag stod vid Paris Hilton vid det här kortet. Orka skryyyyyyyyyyytaaaaaa!!==!!?!?1+1+1+?!?+1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 vila lite på golvet hahah xD lan i hlegen då blir det nya bilder men ska nog inte dricka ska baa röka på xD Är det bara jag, eller ser du full ut på alla bilder? :o Asså, det var inte dumt menat, liksom... Äh, glöm det! :P ja det ligger nåt i det du säger där... =pplus att du är väll bara 17 år och får ju inte dricka öl.. haha u made my day det vr roligt jag får väl festa med mina polare om jag vill :P får inte ni de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Kanske ska ta och lägga upp en bild senare... :\ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 vila lite på golvet hahah xD lan i hlegen då blir det nya bilder men ska nog inte dricka ska baa röka på xD Är det bara jag, eller ser du full ut på alla bilder? :o Asså, det var inte dumt menat, liksom... Äh, glöm det! :P ja det ligger nåt i det du säger där... =p plus att du är väll bara 17 år och får ju inte dricka öl.. haha u made my day det vr roligt jag får väl festa med mina polare om jag vill :P får inte ni de? jo men inte dricka öl.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 vila lite på golvet hahah xD lan i hlegen då blir det nya bilder men ska nog inte dricka ska baa röka på xD Är det bara jag, eller ser du full ut på alla bilder? :o Asså, det var inte dumt menat, liksom... Äh, glöm det! :P ja det ligger nåt i det du säger där... =p plus att du är väll bara 17 år och får ju inte dricka öl.. haha u made my day det vr roligt jag får väl festa med mina polare om jag vill :P får inte ni de? jo men inte dricka öl.. Drack min första burk när jag var fjorton. Det är inte så att det är dödligt precis ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 vila lite på golvet hahah xD lan i hlegen då blir det nya bilder men ska nog inte dricka ska baa röka på xD Är det bara jag, eller ser du full ut på alla bilder? :o Asså, det var inte dumt menat, liksom... Äh, glöm det! :P ja det ligger nåt i det du säger där... =p plus att du är väll bara 17 år och får ju inte dricka öl.. haha u made my day det vr roligt jag får väl festa med mina polare om jag vill :P får inte ni de? jo men inte dricka öl.. Drack min första burk när jag var fjorton. Det är inte så att det är dödligt precis ^_^ Jag drack mitt första glas förra året =) inte med mening precis,skulle ta mitt trocadero glas och tog fel, tog pappas i stället... =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 (redigerat) här är jag... Redigerat 27 Januari 2008 av GunsNroses Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 här är jag...woow!... axl rose.. slash! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 keylogger tycker att han är rå cool när han skryter om hur mkt han dricker å festar :PLåter inte som att han skryter bara för att han pratar om vad han gjorde när dom tog kortet -.- Typ, jag stod vid Paris Hilton vid det här kortet. Orka skryyyyyyyyyyytaaaaaa!!==!!?!?1+1+1+?!?+1 Jo det låter som att han skryter. "Den här helgen blir det lan vi ska inte dricka men röka på" *pratar med snälla åke rösten* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 ny =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jandelin Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Återkommer med bild på mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 kolla jag orkar lägga upp en till bild på mig haha ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg