LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Får man nåt om man klarar All-star med alla gubbar...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 En extra trofee, om jag inte har helt fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 ja det är nog en trofe.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Trofe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Det räcker om en skriver svaret. Men jag undrar en liknande grej, kan man få en trofee och man klarar All star på svårare svårighets grad, eller alla svårighetsgrader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 TU och TP var inte helt säkra på svaret. men jag är så jag försäkrade dem bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Ändå är det spam. Dessutom är ju frågan rätt dum, det är ju bara att prova, All star är inte så svårt direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Är det spam ? o.O Jahap. Förlåt viste inte att försäkra någom om sanningen räknas som spam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 aja tack ändå för svaren även om All-Star inte är så svårt kanske det tar lååång tid att klara det med alla gubbar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Ne så lång tid tar det inte och klara All-star med alla gubbar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 jag har klarat det med alla gubbar sen länge(2-3 år) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 10 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 jam ne dt tar kanske en dag...kanske nåra timmar om man skyndar sig asmycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg