CeZ Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Skrivet 6 Mars 2006 Hej. Jag har länge letat efter en polishelikopter men aldrig hittat någon. -_- Var finns den?? :huh: Ifall någon kan visa på karta är jag tacksam för det.
Gäst newnameguy Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Skrivet 10 Mars 2006 Vill du ha Hunter? eller någon annan? Skulle kunna hjälpa om du sa vilken du menar...
CeZ Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 13 Mars 2006 Inte Hunter. Det är ju militär helikoptern. Jag menar polishelikoptern som kommer efter dig ifall du har 3 stjärnor efterlysthet eller mer.
Simontheking Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Skrivet 15 Mars 2006 Jag har GTA San andreas om det är det du menar det finns 2 sätt och rätta mig om jag har fel :D 1.ta sniper skjut ned mannen som kör har du tur så exploderar inte den när den störtar.. om den brinner gör livfusket när du sitter i den 2. på ett lågt tak i första stan så finns det en snut helikopter (inte militären) huset har en dörr
jerkakamel Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Skrivet 15 Mars 2006 Jag har GTA San andreas om det är det du menar det finns 2 sätt och rätta mig om jag har fel :D 1.ta sniper skjut ned mannen som kör har du tur så exploderar inte den när den störtar.. om den brinner gör livfusket när du sitter i den 2. på ett lågt tak i första stan så finns det en snut helikopter (inte militären) huset har en dörr Tack, för jag har också villat ha den ! =D
CeZ Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) Aha! hittade den. Men du kunde väl sagt att den låg på polisstationens tak och inte på ett lågt hus. jag hade redan tittat där och då var den inte där men nu är den där. Redigerat 18 Mars 2006 av Cooliz
Rekommendera inlägg