Gtakillen Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 vad tycker ni om grafiken på pokemon spelen!? :D jag gillar det men lite tycker jag inte om! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Armiada Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Hmm gillar den ej så mycket iaf de gamla xD men det blir ju bättre o bättre :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 det är rätt! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 sant, det blir bättre och bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 ganska fin grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 bättre och bättre som sagt och jag tror det kommer vara ganska fin grafik på Diamond/Pearl eftersom det är till DS och till DS kan man göra sååååååå mycket mer i grafik-väg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Rätt så bra grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 ja det kan man säga titta på grön och titta på emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 ja men på diamond/pearl kommer det vara 3-D har jag hört... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Kommer det O_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 j*vl*r, allvarligt kommer det vara 3-D?!? fett coolt isåfall o_O' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag har hört att det är någon blandning mellan 2D och 3D grafik på spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg